ZAMESTNANECKÁ ZNAČKA

Domov » Zamestnanecká značka

Employee branding je o vás

„Vo svete, kde môžete byť kýmkoľvek, buďte sami sebou.“

“Katka je výnimočný zjav v biznisovom svete. Za mojich 15+ rokov skúseností v biznise som nestretol človeka, ktorý by dokázal vniesť do tvrdého sveta biznisu toľko emócie, energie, vášne a hĺbky. Za niekoľko rokov našej spolupráce na projektoch vidím obrovské posuny nielen na strane klientov, ale aj v našom vlastnom tíme a na našich interných projektoch.
Pomohla mi pochopiť, že biznis bez emócie môže robiť pekné čísla, ale nikdy vás neurobí naozaj naplneným a šťastným.
Vďaka jej vhľadom, skúsenostiam a znalostiam a hlavne vďaka jej schopnosti to všetko ďalej zdieľať sme mohli klientom poskytovať skutočne komplexnú službu. Budovať s Katkou u klientov firemnú i zamestnaneckú značku znamenalo byť súčasťou úplne nového vnímania značky, jej pozície na trhu a pochopenia hodnôt, navonok i vo vnútri firmy.”

Imrich Kovaľ
Biznis developer

“Katka je výnimočný zjav v biznisovom svete. Za mojich 15+ rokov skúseností v biznise som nestretol človeka, ktorý by dokázal vniesť do tvrdého sveta biznisu toľko emócie, energie, vášne a hĺbky. Za niekoľko rokov našej spolupráce na projektoch vidím obrovské posuny nielen na strane klientov, ale aj v našom vlastnom tíme a na našich interných projektoch.
Pomohla mi pochopiť, že biznis bez emócie môže robiť pekné čísla, ale nikdy vás neurobí naozaj naplneným a šťastným.
Vďaka jej vhľadom, skúsenostiam a znalostiam a hlavne vďaka jej schopnosti to všetko ďalej zdieľať sme mohli klientom poskytovať skutočne komplexnú službu. Budovať s Katkou u klientov firemnú i zamestnaneckú značku znamenalo byť súčasťou úplne nového vnímania značky, jej pozície na trhu a pochopenia hodnôt, navonok i vo vnútri firmy.”

Imrich Kovaľ
Biznis developer

Začnite od seba

Budovanie zamestnaneckej značky je o využití ľudského potenciálu a zapojení všetkých zainteresovaných strán, všetkých členov tímu.
“Vaša práca ovplyvní veľkú časť vášho života a jediná cesta k plnému uspokojeniu je robiť skvelú prácu. A jediná cesta ako robiť skvelú prácu je milovať to, čo robíte.”
Koncept budúcnosti
návrat k človečine
“Keď mi Katka predstavila koncept zamestnaneckej značky, hneď som pochopila, že toto je koncept budúcnosti. Žijeme v dynamickom svete, kde sa veci hýbu veľmi rýchlo dopredu. Výnimkou nie je ani pracovný trh. Pracovné podmienky, rozsah pracovných kompetencií, vzťah zamestnanec a zamestnávateľ, skrátka, všetko podlieha zmene. My môžeme na túto zmenu reagovať a vyťažiť z nej čo najviac alebo ju môžeme ignorovať a so strčenou hlavou v piesku čakať, či nás táto zmena prevalcuje alebo nie. Sloboda a možnosti tvorby vlastných projektov, ktoré pramenia z vnútornej vášne, dávajú zamestnancovi pridanú hodnotu nielen vo finančnej oblasti ale aj v jeho osobnom entuziazme pri vzdelávaní sa, napredovaní a v konečnom dôsledku zvyšujú jeho pracovný výkon a nasadenie. Mať šéfa, ktorý nezakazuje, ale naopak, chápe potreby svojho zamestnanca a podporuje ho v jeho osobnom progrese, vytvára medzi zamestnancom a zamestnávateľom lojálnosť. No a kto by nechcel mať namotivovaného, tvorivého, šikovného a aj lojálneho zamestnanca, ktorý prostredníctvom seba šíri dobré meno vašej spoločnosti? Z môjho pohľadu iba hlupák… Preto považujem projekt zamestnanecká značka za úžasnú príležitosť zmeniť životy nás všetkých k lepšiemu. Veď v práci prežijeme drvivú väčšinu nášho života, tak sa starajme o to, aby sme do nej chodili s úsmevom a mohli si povedať, že nechodíme do roboty ale budujeme kariéru, budujeme značku, budujeme seba a lepšie zajtrajšky.“
Janka Záchenská

Vytvárajme spoločne
pozitívne pracovné prostredie

Predstavte nám svoj príbeh
“Pre mňa, ako špecialistu na nábor a pracovné inzeráty, je employer branding spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a ukázať kandidátom, prečo by mali pre mojich klientov pracovať.
Dnes už nábor nie je len o HR, je to marketing, psychológia a niekedy aj predaj. Preto som sa stal súčasťou projektu Zamestnanecká značka, ktorý združuje expertov zo všetkých týchto oblastí.”
Miroslav Sendlai
HR konzultant
FORMY SPOLUPRÁCE, AkO budujeme zamestananeckú značku

01
Skúsme niečo nové Spolu
  • Staňte sa tvorcami zamestnaneckej značky
  • Ukážte vašu odbornosť
  • Etablujte sa ako odborník vo vašej téme
  • Prispievajte k lepšiemu pracovnému prostrediu
02
Dlhodobá spolupráca s trvalým rozvojom
  • Analýza osobnosti značky
  • Stratégia budovania zamestnaneckej značky
  • Systematická komunikácia v mene vašej značky
03
OdbornÉ konzultáciE

Pokiaľ sa o váš BRAND staráte sami, ponúkame vám:

  • Odborné konzultácie
  • Externý pohľad na aktuálne problémy
  • Nové nápady, ako prístupiť k budovaniu zamestnaneckej značky a šíreniu povedomia o vašej značke v očiach vašich zamestnancov a zákazníkov

POSTARÁME SA O VÁS

KATARÍNA ĎURČOVÁ
Budovateľ značiek a marketingový stratég

“Som business developer s 20 ročnou praxou v marketingu, HR a developmente v slovenských spoločnostiach i firmách v zahraničí.
Nachádzam vašu esenciu, ktorú cez príbeh a emóciu prinášam zamestnancom i zákazníkom, a práve tá je zapamätateľná.
Som tu pre tých, ktorí si túžia užívať vlastné podnikanie a všetko ostatné nechávajú na odborníkov.”