ZAMESTNANECKÁ ZNAČKA

Domovská stránka » Zamestnanecká značka

Employee branding je o vás

„Vo svete, kde môžete byť kýmkoľvek, buďte sami sebou.“

“Pre mňa, ako špecialistu na nábor a pracovné inzeráty, je employer branding spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a ukázať kandidátom, prečo by mali pre mojich klientov pracovať. Dnes už nábor nie je len o HR, je to marketing, psychológia a niekedy aj predaj. Preto som sa stal súčasťou projektu Zamestnanecká značka, ktorý združuje expertov zo všetkých týchto oblastí.”

Miroslav Sendlai
HR konzultant

Začnite od seba

Budovanie zamestnaneckej značky je o využití ľudského potenciálu a zapojení všetkých zainteresovaných strán, všetkých členov tímu.
“Vaša práca ovplyvní veľkú časť vášho života a jediná cesta k plnému uspokojeniu je robiť skvelú prácu. A jediná cesta ako robiť skvelú prácu je milovať to, čo robíte.”
Koncept budúcnosti
návrat k človečine
“Keď mi Katka predstavila koncept zamestnaneckej značky, hneď som pochopila, že toto je koncept budúcnosti. Žijeme v dynamickom svete, kde sa veci hýbu veľmi rýchlo dopredu. Výnimkou nie je ani pracovný trh. Pracovné podmienky, rozsah pracovných kompetencií, vzťah zamestnanec a zamestnávateľ, skrátka, všetko podlieha zmene. My môžeme na túto zmenu reagovať a vyťažiť z nej čo najviac alebo ju môžeme ignorovať a so strčenou hlavou v piesku čakať, či nás táto zmena prevalcuje alebo nie. Sloboda a možnosti tvorby vlastných projektov, ktoré pramenia z vnútornej vášne, dávajú zamestnancovi pridanú hodnotu nielen vo finančnej oblasti ale aj v jeho osobnom entuziazme pri vzdelávaní sa, napredovaní a v konečnom dôsledku zvyšujú jeho pracovný výkon a nasadenie. Mať šéfa, ktorý nezakazuje, ale naopak, chápe potreby svojho zamestnanca a podporuje ho v jeho osobnom progrese, vytvára medzi zamestnancom a zamestnávateľom lojálnosť. No a kto by nechcel mať namotivovaného, tvorivého, šikovného a aj lojálneho zamestnanca, ktorý prostredníctvom seba šíri dobré meno vašej spoločnosti? Z môjho pohľadu iba hlupák… Preto považujem projekt zamestnanecká značka za úžasnú príležitosť zmeniť životy nás všetkých k lepšiemu. Veď v práci prežijeme drvivú väčšinu nášho života, tak sa starajme o to, aby sme do nej chodili s úsmevom a mohli si povedať, že nechodíme do roboty ale budujeme kariéru, budujeme značku, budujeme seba a lepšie zajtrajšky.“
Janka Záchenská

Vytvárajme spoločne
pozitívne pracovné prostredie

Predstavte nám svoj príbeh
FORMY SPOLUPRÁCE, AkO budujeme zamestananeckú značku

01
Skúsme niečo nové Spolu
  • Staňte sa tvorcami zamestnaneckej značky
  • Ukážte vašu odbornosť
  • Etablujte sa ako odborník vo vašej téme
  • Prispievajte k lepšiemu pracovnému prostrediu
02
Dlhodobá spolupráca s trvalým rozvojom
  • Analýza osobnosti značky
  • Stratégia budovania zamestnaneckej značky
  • Systematická komunikácia v mene vašej značky
03
OdbornÉ konzultáciE

Pokiaľ sa o váš BRAND staráte sami, ponúkame vám:

  • Odborné konzultácie
  • Externý pohľad na aktuálne problémy
  • Nové nápady, ako prístupiť k budovaniu zamestnaneckej značky a šíreniu povedomia o vašej značke v očiach vašich zamestnancov a zákazníkov

POSTARÁME SA O VÁS

Katka Ďurčová | AXIM
KATARÍNA ĎURČOVÁ
Budovateľ značiek a marketingový stratég

“Som business developer s 20 ročnou praxou v marketingu, HR a developmente v slovenských spoločnostiach i firmách v zahraničí.
Nachádzam vašu esenciu, ktorú cez príbeh a emóciu prinášam zamestnancom i zákazníkom, a práve tá je zapamätateľná.
Som tu pre tých, ktorí si túžia užívať vlastné podnikanie a všetko ostatné nechávajú na odborníkov.”