Prednášky, školenia a workshopy

Domovská stránka » Prednášky, školenia a workshopy

Nový pohľad nová inšpirácia

Vzdelávanie nás baví a radi odovzdávame naše skúsenosti druhým.

Kalendár sa nám plní stále viac. Keď nás chcete zažiť, dajte nám vedieť ešte dnes.

“Katku vnímam ako odborníka a profesionála v oblasti online marketingu, budovania značky a celkovo definovania marketingovej stratégie. Spolupracujeme pri príprave podujatí pre našich (Slovak Business Agency) klientov, pričom všetky podujatia, ktoré Katka realizovala ako lektor, boli zo strany našich klientov hodnotené veľmi pozitívne.
Zároveň by som chcel vyzdvihnúť aj Katkin prístup k našej spolupráci, vždy sa vieme rýchlo a efektívne dohodnúť a viem, že sa môžem na všetko dohodnuté úplne spoľahnúť. Ďakujem.”

Stanislav Bíroš
Koordinátor rastového programu SBA

“Katku vnímam ako odborníka a profesionála v oblasti online marketingu, budovania značky a celkovo definovania marketingovej stratégie. Spolupracujeme pri príprave podujatí pre našich (Slovak Business Agency) klientov, pričom všetky podujatia, ktoré Katka realizovala ako lektor, boli zo strany našich klientov hodnotené veľmi pozitívne.
Zároveň by som chcel vyzdvihnúť aj Katkin prístup k našej spolupráci, vždy sa vieme rýchlo a efektívne dohodnúť a viem, že sa môžem na všetko dohodnuté úplne spoľahnúť. Ďakujem.”

Stanislav Bíroš
Koordinátor rastového programu SBA

Spájame odbornosť s praxou

“Príbeh každého z nás je fascinujúci a inšpiratívny. Našim poslaním je odovzdávať naše skúsenosti, v ktorých sa ukrýva časť z nás. Zakladáme si na priateľských vzťahoch, aby sme mohli spoločne budovať lepší zajtrajšok. Sme si vedomí, že najväčšie aktívum je náš čas. Veľmi si vážime ten váš a maximálne zodpovedne využívame spoločne strávený priestor, ktorý nám pomáha napredovať.”
Naše školenia sú určené pre malých a stredných podnikateľov, manažérov, podnikavcov a všetkých nadšencov, ktorí chcú rásť.

Stretnúť nás môžete aj pod záštitou

Vzdelávajte sa,
váš biznis porastie s vami
“Spolupráca s lektorkou pani Ďurčovou bola veľmi dobrá, profesionálne zvládnutá. Spätná väzba od firiem, ktoré absolvovali jej školenie, bola pozitívna. Okrem prezentácie bol priestor na diskusiu ako aj na riešenie individuálnych otázok zo strany firiem.
Toto hodnotenie je za Trnavskú regionálnu komoru SOPK ako organizátora seminára, ktorý lektorovala pani Ing. Ďurčová”
Peter Kovař, SOPK Trnava

Poskytneme konkrétne ukážky
na mieru pre váš biznis

Keď človek, robí svoju prácu srdcom, túži nielen rásť, ale i pomáhať rásť.
FORMY SPOLUPRÁCE, AkO SPOLOČNE NAPREDUJEME

01
Individuálne vzdelávanie

Pripravíme pre vás:

  • Odborné školenie na mieru
  • Dynamický workshop
  • Pútavú prednášku s prepojením na praktické skuúsenosti
02
Dlhodobá spolupráca s trvalým rozvojom

Pridajte sa do našej Akadémie 7 elementov

  • moderné podnikanie v kocke
  • biznis, marketing, HR, leadership
  • osobné príbehy a príklady z praxe
03
OdbornÉ konzultáciE

Pokiaľ sa najradšej vzdelávate sami, ponúkame vám:

Biznis akadémia 7 elementov

Piliere úspešného podnikania

Pozrite sa na váš biznis očami odborníkov z praxe. Dozviete sa, na čo všetko sa potrebujete zamerať, ak chcete uspieť na trhu. Venovať sa budeme témam ako budovanie značky, nástroje na analýzu biznis modelu, škálovanie produktov a služieb, strategické smerovanie firmy, definovanie cieľov a cieľových skupín. Nevynecháme základné pravidlá marketingu, ako aj tému trvalej udržateľnosti, či spoločenskej zodpovednosti.

ČO SA DOZVIETE?

  • akými nástrojmi získate prehľad o svojom podnikaní
  • z čoho pozostáva identita firmy
  • ktoré procesy sú dôležitým pilierom pri škálovaní
  • ako objaviť a naplniť ľudský potenciál vo firme
  • dôležitosť značky a komunikácie pre rozvoj a rast firmy
  • ako identifikovať a využiť unikátnosť svojich produktov a služieb
  • digitálne inovácie a online prezentácia firmy
  • aké sú najčastejšie problémy v malých a stredných firmách

Značka, ktorá predáva

Viete čo sa skrýva za slovíčkom branding a prečo je v podnikaní dôležitá vízia a ciele? Akú silu má značka a ako pritiahnuť správnych zákazníkov i zamestnancov?

ČO SA DOZVIETE?

  • Ako definovať značku a prečo je dôležitá
  • Základy brandingu a ako pracovať so značkou v podnikaní
  • Kto je váš zákazník
  • Čo je zamestnanecká značka
  • Ako investícia do značky ovplyvní vaše podnikanie

Marketingové zručnosti

Každý podnikateľský príbeh začína nápadom, prípravou a chuťou začať. Získate prístup k expertným informáciám, ktoré vám pomôžu dosiahnuť základné marketingové zručnosti a naštartovať vaše podnikanie s takzvanou nulou vo vrecku.

DOZVIETE SA

  • prečo byť v biznise autentický
  • budovanie značky / vizuálna identita a komunikačná stratégia
  • prepojenie značky s produktami a službami firmy
  • ako manažovať marketingovú exekutívu

Marketing s nízkym rozpočtom

Nadobúdate pocit, že bez marketingových zručností sa človek v dnešnom svete akosi stráca z obzoru zákazníka? Existuje niekoľko jednoduchých princípov a množstvo nástrojov, cez ktoré viete zvýšiť vašu poznateľnosť.  Na seminári sa dozviete, ako je vnímaný marketing v súčasnej dobe, čo funguje a čo nemusí, a ako treba pristúpiť k tvorbe marketingovej stratégie.

ČO SA DOZVIETE?

  • Pohľad na priority súčasného marketingu
  • Kto je môj zákazník
  • Čo ovplyvňuje zákaznícke rozhodnutia
  • Prečo môj produkt/ služba môjho zákazníka zaujíma
  • Ako pristúpiť k marketingu (online/ offline)

Ako využiť referencie v marketingu

Viete, ako využiť spätnú väzbu v podnikaní? Tento cenný nástroj na prilákanie zákazníkov máte na dosah aj vy. Na seminári sa budeme venovať referenciám, ako s nimi správne naložiť a vyhodnocovaniu zákazníckej spokojnosti.

ČO SA DOZVIETE?

  • Čo je zákaznícka skúsenosť a ako s ňou pracovať
  • Referencia ako prvok dôveryhodnosti – ako s ňou naložiť
  • Ako a kedy získavať referencie  a ako s nimi pracovať
  • Prečo sa oplatí mať nastavený proces spracovania spätnej väzby

Efektívna prezentácia firmy

Získajte návod na to, ako urobiť z online prezentácie podnikania efektívny projekt, a to bez ohľadu na etapu vášho podnikania. Na seminári získate cenné rady z praxe, ako využívať nástroje, ktoré sú spojené s prezentáciou či predajom v online priestore. Dozviete sa aj, na čo dávať pozor pri tvorbe zadania, a čo môže brániť uspieť. Prejdeme celým procesom tvorby projektu, ktorého výsledkom bude vaša viditeľnosť v online svete.

ČO SA DOZVIETE?

  • Analýza – zistíte čo všetko potrebuje vaše podnikanie z hľadiska prezentácie a predaja
  • Štruktúra –  pozriete sa na projekt strategicky, logicky a z pohľadu zákazníka
  • Dizajn – pochopíte emóciu, ktorú potrebujete dizajnom vytvoriť 
  • Obsah – objavíte dôležitosť unikátneho obsahu
  • Porozumiete, aké kroky je potrebné realizovať, aby vás našli potenciálni zákazníci
  • Marketing – získate náskok vďaka jeho začleneniu do tvorby projektu
  • Najčastejšie chyby v zadaniach a realizácii online projektov

Networking ako marketingový nástroj

Networking je veľmi dôležitý najmä pre budovanie značky v malej a strednej firme. Existujú mnohé faktory, ktoré bránia mnohým malým a stredným firmám rásť. Ako sa dajú tieto faktory ovplyvniť? Pre firmu to môže byť výzva k zlepšovaniu. Na našom podujatí sa pozrieme na takéto výzvy aj z pohľadu rodinnej firmy a povieme si ako aplikovať špecifické skúsenosti rodinných firiem. Zároveň si na podujatí prakticky ukážeme prínos networkingu pre rozvoj podnikania.

ČO SA DOZVIETE

  • Aké znalosti a skúsenosti z marketingu podnikateľom najviac chýbajú
  • Aké aktivity pomáhajú malým a stredným firmám pri budovaní povedomia
  • Ako dokáže nejasná identita zabrzdiť rozvoj a kto by ju mal identifikovať a nastaviť?
  • Konflikty medzi členmi rodinnej firmy vs. interná komunikácia – aké poznatky rodinných firiem je možné aplikovať do praxe?
  • Lipnutie na domnienkach a dogmách z minulosti. Prečo už neplatí to čo platilo kedysi?
  • Ako na digitálne inovácie keď ľudia odmietajú zmeny?

POSTARÁME SA O VÁS

Katka Ďurčová | AXIM
KATARÍNA ĎURČOVÁ
Budovateľ značiek a marketingový stratég

“Som business developer s 20 ročnou praxou v marketingu, HR a developmente v slovenských spoločnostiach i firmách v zahraničí.
Nachádzam vašu esenciu, ktorú cez príbeh a emóciu prinášam zamestnancom i zákazníkom, a práve tá je zapamätateľná.
Som tu pre tých, ktorí si túžia užívať vlastné podnikanie a všetko ostatné nechávajú na odborníkov.”