Toto musíte vedieť / a vidieť ☝️
A keď uvidíte, nebudete veriť vlastným očiam.
Čaká nás STAND-UP NIGHT v akčnom nasadení.
Východné Slovensko reprezentuje Juraj Probala a odprezentuje predikciu trendov v oblasti marketingu pre blízku i vzdialenejšiu budúcnosť.
Západné Slovensko zastúpi Martin Menšík a jeho nekonečný humor pri podaní hrozivých dát o demografickej situácii na Slovensku, vplývajúcej na trh práce.
Za Stredné Slovensko a teda domácu pôdu sa bude zvedavými otázkami hrdo prihovárať Katarína Ďurčová.
Naši speakri sa dotknú roku 2050.
Chcete vyveštiť z gule? Príďte medzi nás.
NEOĽUTUJETE


Predaj vstupeniek
Môžete sa tešiť a v cene 29€/ osoba na vás čaká:
- občerstvenie
- smiech cez slzy
- podnetná diskusia
- networking s podnikateľmi
Pre podnikateľov, manažérov, lídrov ktorým záleží.
Juraj Probala
Odborník na employer branding, komunikáciu a budovanie komunít.
V súčasnosti pôsobí ako Chief Growth Officer (CGO) v marketingovej agentúre Idea Element, kde sa zameriava na rozvoj značiek zamestnávateľov. Je tiež zakladateľom a lídrom košickej pobočky podnikateľskej komunity Bezcyklenia, ktorá prepája majiteľov firiem a lídrov na východnom Slovensku.
Predtým viedol oddelenie komunikácie, marketingu a PR v spoločnosti Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia, kde stál za viacerými oceňovanými projektmi v oblasti HR a internej komunikácie. Je známy aj ako autor newslettra Future Ready na LinkedIne, v ktorom sa venuje trendom v komunikácii, marketingu a vzdelávaní.
Juraj je členom poroty súťaží BEA World a Najzamestnávateľ, čím prispieva k hodnoteniu najlepších projektov v oblasti employer brandingu a HR komunikácie. Jeho kariéra je príkladom prepojenia dátovo orientovaného prístupu s kreatívnym myslením a silným dôrazom na komunitu a vzdelávanie.
Martin Menšík
Bývalý CMO Alma Career Slovakia. „Data fucker“ s vášňou pre rozhodovanie založené na dátach v marketingu a HR. Nadšenec pre vzdelávanie a školstvo.
Bývalý riaditeľ marketingu (CMO) a komunikačný manažér najväčších pracovných portálov v Českej republike a na Slovensku, ako aj jeden z TOP 50 tvorcov na LinkedIne. Okrem toho sa venoval výučbe a písaniu učebníc ekonómie a rozvoja podnikavosti.
Od vzdelávania stredoškolských študentov sa prepracoval až na pozíciu riaditeľa marketingu v Profesia.sk. Je spoluautorom viacerých metodických príručiek ekonómie pre učiteľov. V Profesia.sk, okrem vedenia marketingového tímu, realizoval aj niekoľko úspešných projektov. Medzi ne patrí HRclub.sk, ktorý predbehol svoju dobu a stal sa prvou komunitnou stránkou pre HR komunitu na Slovensku, konferencia HR Days, ale aj reštart Profesia Days po pandemickej prestávke v Bratislave a Košiciach. Jedným z najvýznamnejších projektov je Edujobs.sk, ktorý pomáha slovenským školám získavať nových učiteľov.
Katarína Ďurčová
Strategická poradkyňa firiem v oblasti marketingu, obchodu a ľudských zdrojov. Zakladateľka značky AXIM, spoluzakladateľka dynamickej siete firiem ATTAO a portálu www.zamestnaneckaznacka.sk.
Odborníčka na budovanie zamestnaneckých značiek a marketingovú stratégiu. S viac ako 20-ročnou praxou v oblasti marketingu, HR a business developmentu sa špecializuje na objavovanie esencie biznisu a ľudského potenciálu.
Jej práca zahŕňa tvorbu autentických značiek, ktoré reflektujú hodnoty a kultúru spoločností. Prostredníctvom platformy Zamestnanecká značka poskytuje nástroje a stratégie na efektívne budovanie značiek zamestnávateľov.
Okrem toho je autorkou podcastu LinkTalky, kde spolu so zaujímavými hosťami rozoberá témy týkajúce sa podnikania, práce a zmysluplného života.
Podujatie je organizované v spolupráci s AXIM v zastúpení Katarína Ďurčová, 365.labb a LINK Banská Bystrica v zastúpení Eva Ščepková.

“Som business developerka s 20 ročnou praxou v marketingu, HR a developmente v slovenských spoločnostiach i firmách v zahraničí.
Nachádzam vašu esenciu, ktorú cez príbeh a emóciu prinášam zamestnancom i zákazníkom, a práve tá je zapamätateľná.
Som tu pre tých, ktorí si túžia užívať vlastné podnikanie a všetko ostatné nechávajú na odborníkov.”